Milles oled hea?

Lugesin üht huvitavat Hugzilla blogilugu sellest, mida teha. Õigemini oli jutt selline, et tee seda, mida sulle meeldib teha! Ära leia vabandusi – et pole aega või et see ei too raha sisse või misiganes. Tee ikkagi seda, milles sa hea oled. Üsna mõtlemapanev lugu igatahes! Saad originaali lähemalt lugeda siit :

Do The Thing That Makes You Special…And Don’t Fucking Apologise

Soovitan. Vandesõnad on tal tõenäoliselt osa isiksusest.

Mina küll ei tea, milles ma hea olen, mõtlesin ma. Või noh, magamises – jaa! Ma võin iga päev lõuna ajal last magama pannes korraks tukkuma jääda. Või õhtul, 2030 näiteks (aga tavaliselt on siis kodused detsibellid nii kõvad parajasti, et uni ei taha sekunditega tulla). Või peale hommikukohvi joomist kenasti magama tagasi minna, kui kohvi on piima ja suhkruga. Kuna ma süsivesikute vähendamise puhul vahepeal suhkru menüüst välja jätsin, siis joon tavaliselt kohvi suhkruta, kuid piimaga, nii et enam hommikuti tagasi magama ei lähe. Laupäeviti ainult vahepeal.

Raamatute ja lasteasjade ostmises olen ma ka hea. Mulle meeldib otsida variante, kuidas midagi head hea hinnaga saada. Kui neid asju muidugi vaja ka on. Raamatute puhul mulle meeldib raamatukogust laenutada, sest siis saab nende tagastamisega riiulisse ruumi! Mõnikord on aga raamatukogu raamatutel nii pikad järjekorrad, uudisteoseid polegi veel raamatukogudesse jõudnud ja/või mõnda asja tahaksid kõik teised ka lugeda – näiteks põnevaid lasteraamatusarju. Septimus Heap jt. Neid saab päris hea hinnaga ja ma näen neil mõtet ka, kui lugejaid on korraga 4 või rohkem. 4 on selline tavaline lugejanumber, kuna 2 ei oska veel lugeda ja üks käib humanitaarklassis. Tal on oma kohustuslikud virnad nagunii.

Aga ülejäänud asjadega jään ma kimpu. Ma pole käinud piisavalt tööintervjuudel, et oskaksin lihtsalt ja kokutamata vestelda sellest, milles ma hea olen. Miks mind oleks kasulik tööle võtta. Ei tule muud kui haledad vabandused, et tahaks süüa osta ja mulle meeldivad lapsed, sest nad on ägedad. Kas see on mingi treenitav oskus, mis hädaga areneb?

Raske on eestlastel selle eneseusuga, et olen milleski hea. Peale magamise ja söömise. 🙂

Lõpetaks siiski sellega, et piisavalt hea sobib ka.

goody

3 thoughts on “Milles oled hea?

  1. Käisin kord ühes rõivasteparanduses – ilmselt oli tegu mingi pisikese tööga, nii et tabasin end vabandavat õmblejale: Ma olen sellistes käelistes asjades väga koba.

    Proua õmbleja, silmanähtava füüsilise puudega noorem proua, vaatas mulle otsa ja ütles tõsiselt: Kindlasti olete ka teie milleski väga hea!

    Lihtsalt selline hetk tuli seda praegu lugedes meelde. (Mulle näiteks meeldivad lapsed ja lugude rääkimine. Muud ma tõesti ei oska!)

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

