Jõuluootuse kingiloos

Paar päeva  tagasi tuli mul laste voodit vaadates mõte, et võiks talveteemalisi padjapüüre teha,  kui ilusat riiet leian. Järgmisel päeval sattusin just sel ajal kangapoodi, kui veel meeles oli, et riiet otsisin ja saingi temaatilise riide otsitud. Väga ilusaid kangaid oli, valida oli raske, aga mees aitas!

Nii sain täna hommikul põtrade, lumehelveste ja jõuluvanaga padjapüürid  valmis õmmeldud.

DSC07094

Kitsama padja püür sai ülekeeratava otsaga, siis ei pea nööpe panema. Ruudukujuline padi sai väikeste paeltega püüri.

DSC07093Kangast jäi üle, mõtlesin, et võiks veel soovijatele padjapüüre teha! Kuna mul aga täna õnnestus kohtuda ühe toreda blogijaga ja temalt loosiga võidetud pakk kätte saada, siis mul on väga hea tuju.

Mõtlesin, et jõuan ka enne jõulu ühe väikese loosimise teha! 🙂

Huvitav, kas siinse lehe lugejate hulgas on keegi, kes soovib oma ühe või kahe lapse padjale  jõuluteemalist padjapüüri? Et padjapüür väga üksi ei tunneks end, panen kaasa ka ühe rahuliku pereeluga seotud raamatu, mis mulle palju häid ideid, mõtlemisainet ja ägedaid lahendusi on pakkunud.

Loosis osalemiseks on aega tänasest 13.detsembrist 20.detsembrini 22.00-ni. Minupoolne tingimus oleks, et paned kirja ühe minu postituse pealkirja, mis Sind kõige rohkem on puudutanud või kõige rohkem Sulle meeldinud.

Loosimise võitja saab ise valida, mis suuruses padjapüüri/püüre ta soovib. Postikulu on minu poolt. Võitja selgub 20.detsembri õhtul, et saaksin lubatud auhinna kiirelt valmis õmmelda ja võimaluse korral 21.detsembril postitada. 🙂

7 thoughts on “Jõuluootuse kingiloos

  1. Nii lahe! Mu lastele küll meeldiks, kuigi ühel pole veel patjagi! 🙂

    Köige rohkem hinge läks ja on meeles postitus Kui laps sünnib teisel kuul.

    Ma nüüd seda pealkirja otsima ei lähe, aga meeles on ka see postitus, miks sa blogima hakkasid. Sest juhtumisi sai minust just suht selle lugemise ajal “liiklushuligaan” ja siis oli selline äratundmishetk. 🙂

    Liked by 1 person

    1. Ma loosimisele üdse ei pretendeeri (ei ole ega tule minust seda jõuluinimest, suure surmaga saab kuusk tuppa veetud ja kui lapsed suuremad, siis ilmselt ka seda mitte), aga mind huvitaks hoopis vihjatud raamatu pealkiri 🙂

      Ja blogimisest – ma üldse ei mäleta, miks ja kuidas ma siia esimest korda sattusin, aga alati, kui loen, on põnev 🙂 Midagi eriti välja tuua ei oskagi.

      Liked by 1 person

  2. See on sul väga vahva idee! 🙂 Ma olen vahest isegi mõelnud, et teisi on tegelikult väga tore üllatada, kuna see emotsioon, mis vastu saad, on lihtsalt südantsoojendav. 🙂 Üldiselt muidugi, on ka inimesi, kes ei märkagi aitäh öelda.
    Kui ma hakkasin nüüd su postituste peale mõtlema, siis pealkiri ei meenu aga sul oli üks vahva postitus, kus kirjutasid nägijaks saamisest ning kogu sellest seiklusest. See on see lugu, mis mulle meeldis, kuna isegi soovin kunagi ilma abivahenditeta nägijaks saada ning sellised inspireerivad lood annavad aina julgust juurde.

    Liked by 1 person

    1. Oh, nende osalemistega on vist nii, et iial ei tea, mis põhjusel keegi osaleb või osalemata jätab. Tean omast käest. Nii mõnigi ei osale, “sest ma ju nagunii ei võida!” 🙂
      Asja positiivne külg on, et väheste osalejate puhul on lihtne loosimist korraldada. 🙂

      Liked by 1 person

Lisa kommentaar

