Loosist ja blogisünnipäevast

Isegi pole seda tunnet, et Oooo, vaheaeg hakkas!, sest tulin just ekskursioonilt Lätti. Siiski on mul plaanis vaheaega pidada, kuna õppealajuhataja ja direktor lugesid kodulinna lähedusse jõudes kõigile bussisolijatele sõnad peale, et ärge siis esmaspäeval kooli tulge. Või muidu…‘t ei öeldud.

Eile varusin endale üle pika aja ajakirja “Käsitöö” – sest seal sees olid nii ilusad pildid ja ma tahaks teha sealt paljude asjade sarnaseid asju.  Sest noh, midagi ei tule nagunii kunagi päris selline, nagu pildi peal – minul vähemalt. Päris samasugust ei tahakski enamasti, isegi kui mõnus kootud tuunika on pildil just minu lemmikvärvi. Kui palju ägedaid kudumeid on silma jäänud erinevate kaunite lõngade tõttu! Ja tihti paistavad need riideesemed veel soojad ka, mis praeguste tuuliste ilmadega tundub silmapaistvalt tore!

Üleeile käisid meie lasteaiapoisil veel mõned lasteaiapoisid külas,mmmmOlidAjad.jpg nende ema aga kudus seni siin titetekki. Ringvarrastega ja puha. Tuli nii hästi meelde, kuidas ma pesamuna oodates ringvarrastega suure teki valmis kudusin  – seesama, mida ma algselt vestiks plaanisin, mäletate? See tekk  on meil ikka alles, isegi kui see sama noor inimene juba lasteaias käib ja titetekki ei kasuta. See on lihtsalt nii soe ja pehme, et ju vist peab alles hoidma, isegi kui mingeid muid beebiea asju alles jätta ei taha.

Siiski – seoses koristuspuhangutega jagasin ka baikatekke laiali, sest kindlasti oleks mõned varsti sündivad lapsukesed nende sees rõõmsad. Tekkikotte kaasa andes selgus, et viimast omaõmmeldud tekikotti ei raatsigi edasi anda – ühel pool on valged pojengid, teisel pool rohelise-mustakirjud ruudud ja ma justnagu  a l l e s  õmblesin seda… ja siis tuli meelde, et oi, aga selle sinise tekikoti ostsin ju oma esimesele lapsele – peaaegu sada aastat tagasi! Ja sel lapsukesel tuleb lähipäeval sünnipäev, aga 20 ta veel ei saa. Kuid tema sünnipäevast kaks aasta tagasi algas mu salajane blogipidamine.

Mäletate, sõitsin autoga ja jõudsin peaaegu õigeks ajaks teetöödest hoolimata, aga pärast alandasin kaalu pisarate abil. Mul oli järelikult nii vaja seda kogemust trahvi saamisega, et see annaks tõuke blogima hakata, teadmata blogimisest mitte midagi. Nüüd olen ma kogemata valmis saanud veel 140 postitust lisaks sellele esimesele liiklushuligaani-omale ja saan teist blogisünnipäeva pidama hakata!

Nii et väike kingituste jagamine ka. 🙂

Tahaks soovijate vahel välja loosida ühe mu lemmiku Vaikelu ehte – nende fb-lehelt saab loosivõitja mulle oma lemmiku teada anda, kättetoimetamise lepime pärast kokku – ja ühe raamatu. Mõtlesin, mis raamat mulle viimasel ajal meeldinud on, mida jagada tahaks. Esimese asjana tuli meelde üks noortejutukas, mille lugesin sama päeva jooksul 2 korda läbi, sest see oli tõsiselt hästi kirjutatud, aga no seda ma kellelegi kinkima ei hakka, sest noh, laenasin raamatukogust ja mu õde juba loeb seda nüüd. 🙂 Aga kuna Hetkekee blogis kirjutas Swisssirja ühest Pam Grout’i raamatust, mis talle meeldis ja kui ostsin endale ka selle, selgus, et mullegi meeldisid need eksperimendid (riidepuude jäänused on mul siiani aknalaua peal, kes soovib, saan laenata, kui jõuate selle kohani)! Ühte ei teinud, aga teised olid päris põnevate tulemustega! Raamatuinfo on siin – E-ruudus. Kuna blogil täitub 2 aastat, saan KAKS inimest raamatu ja ehte võrra rõõmsamaks teha. Nii et ma loodan, et on vähemalt 2 soovijat ka, kes end soovijatena üles anda julgevad! 🙂

Kui soovid osaleda, võid kirjutada kommentaaridesse midagi, mis sul minu või minu juttudega seostub. Või millest ma pole kirjutanud, aga võiks. Tähtaeg on järgmine reede, 28.oktoober, kuna esimene postitus ilmus 27.oktoober 2014  – enne seda võtsin kirjutamiseks hoogu, sest see oli nii õudne lugu ju. 🙂

Tegelikult on mul plaanis sünnipäeva puhul blogil see rippmenüüpuu (vabandust, kui selle kohta on mingi lihtsam ja inimlikum sõna ka… on või?) kuidagi arusaadavamate menüüokstega (jajah, aga saate ju aru, mida ma mõtlen) varustada, aga ma ei ole veel täpselt välja mõelnud, kuidas midagi nii mõistlikku ja lihtsalt leitavat teha nagu näiteks Tikri Päevaraamatus, kus kõik on arusaadav, üles leitav, loetav ka aastaid hiljem… ma tegelikult ei oska isegi sõnadepilve kusagile blogi seinaäärde seisma ega istuma võluda, kuigi tahaks.

Aga mul on niiiiii hea meel, et te ikka juhtute siia lugema ja kirjutate mulle põnevaid, toetavaid, harivaid ja õpetlikke teateid. Mu elu on nende pikkade blogiaastatega (hihiii) nii paljude toredate inimeste võrra rikkamaks saanud, isegi kui ma teid ainult virtuaalselt kohtan! Aitäh!

9 thoughts on “Loosist ja blogisünnipäevast

  1. Need Vaikelu ehted on nii kiftid, peaks võib-olla emale sealt midagi jõuluks valima!
    Ma olen rohkem selline salajane lugeja, ei käi väga kommenteerimas ja harva julgen kellelegi postkasti kirjutada, aga kui tulen su postitusi lugema, siis läheb südame sees soojaks. Ei oskagi seletada miks, sa nagu kiirgad läbi kirjapildi midagi nii kodust ja tuttavat. 🙂

    Liked by 1 person

  2. Ma olen siin üpris uus lugeja ning samuti pole selline eriline kommenteerija blogidel. Kuid selle blogiga oli nii, et kui esimest korda sai lahti tehtud, siis jäin kohe huviga lugema.. ja siis unustasin blogi nime ära. Hiljuti leidsin uuesti üles ja nüüd loen päris tihti. Kohe seotud tunne tekib, kui blogi lugeda, kuigi pere kui selline on täitsa erinev. (Lapsi veel pole, alles varsti plaanis.)
    Minu jaoks oleks huvitav veel lugeda natuke täpsemalt perest endast, sest ma pole veel täpselt sotti saanud, et kes ja mis.

    Aga jätka ikka kirjutamist, väga mõnus lugemine! 🙂

    Liked by 1 person

  3. Ma ei mäletagi, kes meist enne emma-kumma kirjutamisi siin jälgima hakkas, aga mul on väga hea meel, et sa mulle ühel päeval kirjutasid ja oma abi pakkusid ja siiamaani minu jaoks alati olemas oled olnud nii sõna kui jõuga. Sa oled üks imeline inimhing ja EMA suurte tähtedega. 🙂

    Liked by 1 person

  4. Tahaks ka loosimises osaleda!
    Mina loen Su blogi, kuna tundud toimekas, tragi ja tark naine :)! Mulle meeldib, et Sa ei virise kunagi. Või vähemalt blogis mitte. Tahaksin seda Sinult õppida.

    Liked by 1 person

  5. See on üks vähestest blogidest mida ma alati loen.
    See ei ole selline trillallaa- trallallaa blogi, vahel paneb mõtlema, teeb rõõmsaks, vahel saab siit väga toredaid ideid. Alati on mõnus lugeda, selline hea maik jääb suhu, kutsub alati tagasi.
    Samuti olen nõus eelnevate kommentaaridega, blogi taga on väga tore, tragi ja abivalmis naine. Vahel tunnen ma ennast ikka täiesti laisa naisena siin lugedes kui palju keegi teine jõuab ja teeb 😀 Hahhahaa..
    Kindlasti kuluta klahve ka edaspidi!

    Liked by 1 person

  6. Aitäh kõigile toetuse ja lahkete sõnade eest! Nii kahju, et ma kõigile kingitusi teha ei saa.
    Loosimine on toimunud Mehe ja Vanema Poja kaasabil ning võitjateks osutusid seekord Anna-Liisa ja Ritsik. Kirjutasin teile.
    Ehk järgmine kord veab kõigil teistel ka! 🙂

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

